Izba Przemysłowo-Handlowa Południowej Wielkopolski

biuro@iphpw.pl

(62) 735 67 49

Giełda dla przemysłu

Zapraszamy do udziału w najważniejszym wydarzeniu dla branży przemysłowej na świecie! Hannover Messe, 20–24. 04.2020

czytaj więcej

Sprawdź swojego kontrahenta

Od 1 stycznia 2020 r. realizacja obowiązków rejestrowych, ewidencyjnych i sprawozdawczych za pośrednictwem BDO

czytaj więcej

TERAZ POLSKA 2019

Przedsiębiorcy, inauguracja 30. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Przyjmowanie wniosków konkursowych do 31 stycznia 2020 r.

czytaj więcej

Zapraszamy do udziału w najważniejszym wydarzeniu dla branży przemysłowej na świecie! Międzynarodowa giełda kooperacyjna organizowana przy okazji targów Hannover Messe 2020 odbędzie się w dniach 20– 24 kwietnia 2020 r. w Hannover w Niemczech. Giełda adresowana jest do przedstawicieli firm i innych podmiotów działających w szeroko pojętej branży przemysłowej, a w szczególności w dziedzinie: badania i rozwój, automatyka przemysłowa i IT, zaopatrzenie przemysłowe, inżynieria produkcji i usługi, a także technologie energetyczne i środowiskowe.

NA CZYM POLEGA GIEŁDA KOOPERACYJNA?

  • W formularzu rejestracyjnym należy określić profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą uczestnicy chcieliby nawiązać;
  • Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu on-line na stronie internetowej giełdy;
  • Z katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby odbyć spotkania B2B;
  • Po zamknięciu rejestracji system dokona automatycznego ustalenia agendy spotkań dla każdego z zarejestrowanych uczestników oraz otrzyma je drogą mailową na kilka dni przed rozpoczęciem giełdy;
  • Przy ponumerowanych stolikach odbędą się uprzednio zaaranżowanych, indywidualnych spotkań.

KOSZTY:

  • Rejestracja do 31 stycznia 2020 r.

W przypadku rejestracji do 31 stycznia 2020 r.. uczestnictwo w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatne.

  • Rejestracja po 31 stycznia 2020 r.

W przypadku rejestracji po 31 stycznia 2020 r. opłaty za uczestnictwo będą następujące:

Wystawcy / zwiedzający: uczestnictwo wynosi 75,00 EUR na firmę  (+ 75 € za każdą dodatkową osobę).

 

Zgłoszenia przyjmowane są do 19 kwietnia 2020 r. poprzez formularz rejestracyjny: https://www.b2fair.com/Registration/hannovermesse2020/regSelectPartner

W obu przypadkach uczestnicy we własnym zakresie pokrywają koszty w zakresie transportu i zakwaterowania. Firmom, które zarejestrują swoje uczestnictwo organizator zapewnia bilety wejściowe na targi.

UWAGA!

W celu zapewnienia jak najwyższej frekwencji podczas wydarzenia, organizator przewidział karę finansową w wysokości 150 € dla firm, które dokonają rejestracji na giełdę kooperacyjną, a nie stawią się na umówionych spotkaniach.

INFORMACJE DODATKOWE

Więcej szczegółów znajduje się na stronach http://www.b2fair.com/hannovermesse2020 oraz www.hannovermesse.de

 

Źródło: inkubator.kalisz.pl

 
 

Od 1 stycznia 2020 r. realizacja obowiązków rejestrowych, ewidencyjnych i sprawozdawczych będzie prowadzona za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.

Jeżeli podmiot wytworzy odpady i nie będzie zarejestrowany, nie będzie mógł przekazać tych odpadów np. odbierającemu. Ponieważ nie będzie miał możliwości wystawienia karty przekazania odpadów w BDO, jak również odbierający nie będzie mógł ich bez wystawionej karty odebrać. Dlatego ważne jest, aby zarejestrować się do końca 2019 roku.

Rejestr podmiotów w BDO jest ogólnie dostępny. Przedsiębiorcy otrzymują numer rejestrowy, dzięki któremu każdy może sprawdzić, w jakim zakresie dany podmiot prowadzi działalność dotyczącą gospodarki odpadami oraz jakie posiada decyzje związane z gospodarką odpadami.

Aby sprawdzić potencjalnego kontrahenta, w tym odbiorców zbierających, transportujących,  sprzedających lub przetwarzających odpady należy wejść na stronę Rejestru-BDO, skorzystać z wyszukiwarki i sprawdzić zakres prowadzonej działalności przez partnerów biznesowych.

 

Źródło: bdo.mos.gov.pl

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego zainaugurowała jubileuszową, 30. edycję Konkursu „Teraz Polska”. Przyjmowanie wniosków konkursowych potrwa do 31 stycznia 2020 roku.

Tegoroczna edycja Konkursu zostanie przeprowadzona w trzech kategoriach: dla produktów, usług oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Głównym kryterium stosowanym przez ekspertów przy ocenie zgłoszeń jest jakość produktu (usługi). Dzięki temu szansę na wygraną w Konkursie „Teraz Polska” mają reprezentanci wszystkich firm, niezależnie od wielkości i skali działania.

Laureaci Konkursu otrzymają prawo do umieszczania na produktach i usługach Godła „Teraz Polska” – znaku, który jest postrzegany jako symbol najwyższej jakości. Będą mogli również wykorzystywać znak „Teraz Polska” w kampaniach reklamowych oraz działaniach promocyjnych firmy a także brać udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez Fundację.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, ponad 70% respondentów uważa, że produkty i usługi oznaczone symbolem „Teraz Polska” charakteryzują się wysoką i stabilną jakością, są nowoczesne, wyjątkowe oraz mają atut krajowego pochodzenia.

Równie pozytywne opinie prezentują przedstawiciele firm, dotychczas nagrodzonych Godłem „Teraz Polska”. Według Laureatów Godło „Teraz Polska” to przede wszystkim narzędzie wspomagające budowanie marki Firmy, a także instrument zwiększający zaufanie do firmy.

Uroczyste zakończenie Konkursu „Teraz Polska” odbędzie się w 1 czerwca 2020 roku. Podczas Gali w Teatrze Wielkim w Warszawie, przedstawiciele nagrodzonych firm odbiorą statuetki „Teraz Polska”.

Aby zgłosić się do Konkursu „Teraz Polska” należy:

  • przesłać do Fundacji wypełnioną ankietę rejestracyjną (do pobrania tutaj),
  • następnie do dnia 31 stycznia 2020 roku przesłać do Fundacji wypełnioną ankietę weryfikacyjną,
  • wnieść opłaty konkursowe (rejestracyjną i weryfikacyjną).

Członkowie naszej Izby otrzymują rabat 500 zł od opłaty weryfikacyjnej. W celu otrzymania rabatu należy w ankiecie rejestracyjnej - w polu źródło informacji o konkursie - wpisać pełną nazwę naszej Izby.

Po przesłaniu do Fundacji wypełnionej ankiety rejestracyjnej, każda z firm otrzyma ankietę weryfikacyjną. Informacje w niej zawarte będą stanowiły podstawę do dokonania oceny przez Komisję Ekspertów.

Wypełnioną ankietę weryfikacyjną należy odesłać do Fundacji do dnia 31 stycznia 2020 roku. Przyjęcie wniosku weryfikacyjnego związane jest z dokonaniem przez firmę opłaty weryfikacyjnej. Jej wysokość jest uzależniona: dla firm produkcyjnych - od ilości osób zatrudnionych, dla firm usługowych - od przychodu netto firmy w roku 2018.

Szczegółowe informacje dotyczące Konkursu „Teraz Polska” oraz regulamin znajdują się na stronie https://terazpolska.pl/konkurs

W przypadku dodatkowych pytań związanych z Konkursem „Teraz Polska” prosimy o kontakt z Biurem Konkursu „Teraz Polska”, tel. 22 826-01-91; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.