Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza firmy oferujące innowacyjne rozwiązania dla przemysłu do udziału w bezpłatnej konferencji i giełdzie kooperacyjnej online „Brno Industry 4.0.”, w dniach 16-17 marca 2021 r.
Spotkania b2b online odbędą się 17 marca 2021 r., natomiast wirtualna konferencja dzień wcześniej.
Udział w obydwu wydarzeniach jest bezpłatny, po uprzedniej rejestracji za pośrednictwem formularza na stronie internetowej organizatora.
Program:
- Na 16 marca 2021 r. zaplanowano część konferencyjną, która obejmie tematy z takich dziedzin przemysłu 4.0 jak cyberbezpieczeństwo, cyfryzacja i elastyczność produkcji, a także wpływ pandemii COVID-19.
- 17 marca 2021 r. w godzinach od 9:00 do 18:00 odbędą się spotkania b2b online.
- aktualizowany na bieżąco program znajduje się na stronie wydarzenia; aby poznać szczegóły należy kliknąć w wybraną część agendy.
Dla kogo?
Brno Industry 4.0 to wydarzenie adresowane do firm i innych podmiotów oferujących i poszukujących innowacyjnych rozwiązań dla przemysłu.
Już teraz możecie zapoznać się z profilami uczestników i sprawdzić, jakiej współpracy poszukują. Pamiętajcie, że katalog uczestników aktualizowany jest na bieżąco!
Na czym polega giełda kooperacyjna i jak wziąć udział?
- dwustronne spotkania – giełda kooperacyjna to seria dwustronnych, wcześniej umówionych ok. 20-minutowych spotkań między przedstawicielami firm i instytucji z różnych krajów;
- międzynarodowy charakter – uczestnicy giełdy reprezentują te same lub zbliżone branże, pochodzą z różnych krajów i są zainteresowani nawiązaniem współpracy z zagranicznymi partnerami;
- wyznaczone dni i godziny spotkań – 17 marca w godzinach 9:00-18:00 będziecie mieli okazję wziąć udział w dwustronnych spotkaniach z innymi zarejestrowanymi uczestnikami;
- profil uczestnika – aby uczestniczyć w giełdzie kooperacyjnej, podczas rejestracji musicie wypełnić profil tak, aby zawierał on informacje na temat Waszej działalności i poszukiwanych partnerach / rodzaju współpracy;
- kto pierwszy ten lepszy – im szybciej dokonacie rejestracji, tym większa liczba zagranicznych partnerów będzie mogła zapoznać się z Waszą ofertą; pamiętajcie też, że liczba spotkań, jakie można umówić w ramach wydarzenia, jest ograniczona;
- agenda spotkań – zarejestrowani uczestnicy mogą zapraszać się nawzajem na spotkania, których dokładną godzinę poznają z wyprzedzeniem;
- bez konieczności instalowania programowania – we wskazanych terminach będziecie mogli dołączyć do wirtualnych pokoi spotkań bezpośrednio przez platformę b2match, tę samą, na której dokonujecie rejestracji; nie musicie w tym celu instalować żadnego oprogramowania; przed rozpoczęciem spotkań warto jednak testowo odwiedzić jeden taki wirtualny pokój, by sprawdzić, czy wszystko działa jak należy i czy np. Wasze oprogramowanie firewall nie blokuje dostępu;
- językiem spotkań będzie język angielski;
- udział jest bezpłatny.
Więcej informacji nt. spotkań udziela Magdalena Zwolińska: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Źródło: PARP