Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza polskie firmy z branży energetycznej do skorzystania z polskiego stoiska narodowego, które zostanie zorganizowane podczas międzynarodowych targów Middle East Energy, odbywających się w dniach 7-9 marca 2022 r. w Dubaju.
Middle East Energy to największe na Bliskim Wschodzie targi dla branży energetycznej, w tym OZE, od lat będące miejscem spotkań ekspertów, przedsiębiorców i przedstawicieli instytucji działających w tej branży. Tegoroczna, 47. edycja poświęcona jest następującym obszarom:
- Inteligentne rozwiązania (Smart solutions), w szczególności w dziedzinie transformacji cyfrowej (automatyzacja, internet rzeczy, cyber bezpieczeństwo, uczenie maszynowe, big data).
- Odnawialna i czysta energia (energia słoneczna, wiatrowa, wodna, zielony wodór, technologie związane z magazynowaniem energii i produkcją baterii).
- Zasilanie awaryjne i zapasowe (Critical and back-up power).
- Transmisja i dystrybucja.
- Konsumpcja i zarządzanie energią.
Szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia dostępne są na stronie internetowej
Firmom zainteresowanym skorzystaniem ze stoiska umożliwione będzie:
- prezentacja materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery, gadżety itp.),
- wyświetlanie materiałów audio-wizualnych na dostępnych na stoiskach nośnikach multimedialnych (filmy promocyjne, prezentacje, itp.),
- odbywanie spotkań z partnerami biznesowymi w przygotowanej na stoisku strefie b2b lub VIP room-ie.
Informujemy, że wszystkie firmy zainteresowane skorzystaniem ze stoiska i powyższych form promocji, we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu i zakwaterowania podczas wydarzenia, jak również biletów wejściowych na targi Middle East Energy.
Firmy zainteresowane skorzystaniem z polskiego stoiska prosimy o kontakt do 31 stycznia 2022 r. z Agatą Karcz-Cholewą: e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Stoisko zostanie zorganizowane w ramach projektu „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”, poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Źródło: PARP